Monday, November 19, 2012

Save Gaza Palestine with 20% donations from your payment

Assalamualaikum...





Apa yang Yana nak share hari ni ialah berkenaan isu yang sedang hangat sekarang, tak lain tak bukan mestilah tentang peperangan dan malapetaka yg sedang melanda saudara seislam kita di Palestine. Ya Allah, hati ni sangat sayu melihat kanak2 dan wanita2 yang menangis menderita kehilangan org tersayang. Yana always membayangkan jika Yana ditempat mereka, adakah yana redha dan tabah? adakah Yana akan mendapat kebangkitan dari semua itu? Yana anggap itu semua ada hikmah. Yana ingin membantu sedaya yg mungkin.



Justeru itu, Yana tanpa berfikir panjang, telah membuat keputusan semalam di facebook [chocmall page]. Yana akan mendermakan setiap 20% dari payment customer2 yana bermula daripada esok sehingga tarikh yang yana akan beritahu bagi setiap tempahan. Yana berharap dapat memanjangkan rezeki semua orang dan membantu saudara seislam kita di Gaza Palestine. #savegaza :)

In shaa Allah, kita cuba sebaik mungkin ya. Ikhlas kan diri kita, dan jangan  mengharapkan apa2 balasan. Sambil kita bergembira menikmati coklat chocmall, kita dapat menderma. Alhamdulillah. 



No comments:

Post a Comment